الهياتم اليوم
فين الشخصيات - صفحة 2 13401721
الهياتم اليوم
فين الشخصيات - صفحة 2 13401721
الهياتم اليوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الهياتم اليوم

أهلا بك يا زائر فى الهياتم اليوم

الرئيسيةالرئيسية  الموقع الرسمىالموقع الرسمى  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
للإعلان على الصفحة الرئيسية للمنتدى راسلونا على Hayatemtoday@yahoo.com

أوالإتصال على الرقم 01283953876
                   01201616424
مع تحيات :إداره منتدى الهياتم اليوم
أهلا ومرحبا بكم فى منتدى الهياتم اليوم

فين الشخصيات

5 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
الطير الحزين
عضومميز
عضومميز

فين الشخصيات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: فين الشخصيات   فين الشخصيات - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 29, 2009 5:22 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

اسم القسم حوار مع شخصيات فين بقي الشخصيات؟! يلا بينا نعمل حوارات جامده بجد ويلا يا جماعة اختاروا شخصية نبدأ معاها .

ولا اقولكم انا متبرع اما أن اكون المحاور في الموضوع واما أن أكون الشخصية التي يقام معها الحوار اختاروا يلا وعايز اشوف ردودكم .

كاتب الموضوعرسالة
احمد الديش
نائب المدير العام
نائب المدير العام
احمد الديش

ذكر

الديك
المزاج : اهلاوى منذ الصغر

مُساهمةموضوع: رد: فين الشخصيات   فين الشخصيات - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت يناير 23, 2010 10:50 am

فين الشخصيات - صفحة 2 313731
https://www.facebook.com/?ref=home
محمد بسيونى كسبر
The General Manager
The General Manager
محمد بسيونى كسبر

ذكر

القط
المزاج : زملكاوى جداااااااااا

مُساهمةموضوع: رد: فين الشخصيات   فين الشخصيات - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت يناير 23, 2010 11:53 pm

ههههههه
ايد ده يا استاذ اسامه
https://hayatemtoday.7olm.org
الطير الحزين
عضومميز
عضومميز

مُساهمةموضوع: رد: فين الشخصيات   فين الشخصيات - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد يناير 24, 2010 5:47 am

ده تعبير بسيط يا هندسة عن احساسي لتوقف المواضيع ولقوة المسابقات بمنتدانا. يا تري سجنت مين النهارده او عين مين اللي موجوده . بصراحه حاجه ......... مرة تانيه اكمل الفراغ. شكرا للجميع وده مجرد رأي ارجوا تقبله وتقبل مروري .
محمد بسيونى كسبر
The General Manager
The General Manager
محمد بسيونى كسبر

ذكر

القط
المزاج : زملكاوى جداااااااااا

مُساهمةموضوع: رد: فين الشخصيات   فين الشخصيات - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد يناير 24, 2010 6:04 am

على فكره يا استاذ اسامه انت لازم تعزرنا خالص
لان احنا مش زى منتدى الكلام كلامنا فيه ناس كبيره ومخلصه كانوا بيحطوا مواضيع وانت اكيد عارفهم
المشكله فى منتدى الهياتم اليوم ان كل الى بيحط المواضيع وبمعنى اصح عضو نشيط
الطلبه فقط سواء فى المرحله الثانويه او الجامعيه وكله دلوقتى فى امتحانات
اما بخصوص المسابقات الترفيهيه بصراحه هى الى بتقربنا اكثر من بعض
وانا شايف ان المنتدى الى مافيهوش مسابقات تجمع بين اعضاءه اكيد مش هايبقى فيه روح الالفه والمحبه
ودى عن تجربه انا كنت مشرف فى منتديات كتير وماكنتش عارف مين معايا فى الاشراف
الا من خلال البيانات الشخصيه الخاصه بالمشرف
بس ماتقلقش كله هايبقى تمام ان شاء الله بمجرد بدا الاجازه
وشكرا
https://hayatemtoday.7olm.org
الطير الحزين
عضومميز
عضومميز

مُساهمةموضوع: رد: فين الشخصيات   فين الشخصيات - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد يناير 24, 2010 2:43 pm

يا هندسة عازركم والله ومش دي المشكلة ويهمني طبعا ان يكون في مسابقات في المنتدي بس مسابقات يكون ليها هدف وعلي مستوي من القوة . ولكن ان المسابقات تبقي بالاسفزاز ده والفقر ده للمعني والمضمون ده اللي بصراحه صعب تقبله . فمثلا في منتدي الكلام كلامنا كان في مسابقات زي المسابقة الاسلامية والفوازير وركن النكت وغيرها من الاقسام الترفيهية . انا مش ضد الترفيه ولكن ضد الاسفاف.

مرة تانية يا جميل شكرا جزيلا لتقبل آرائي وربنا معاكم في الامتحانات ومنتظرين الجديد بإذن الله .
وليد القلعى
رئيس لجنة التسويق
رئيس لجنة التسويق
وليد القلعى

ذكر

القط
المزاج : تمام الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: فين الشخصيات   فين الشخصيات - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 26, 2010 12:48 am

على فكره الصبر شويه وهتشوفوا مسابقات وشغل مش زى الكلام كلامنا .....قريب أوى هنبقى منتدى عالمى بس لازم بدل ما نقول أراء هدامه ....بدل مساهمه بالرأى ....ساهموا بمواضيع شايفين انها ما فيش فيها اسفاف....اعملوا حاجه فى الوقت اللى احنا مش فاضيين فيه .....احنا لازم نعمل حاجه صح كلنا مع بعض ....مافيش حد بعينه مسؤل عن نجاح المنتدى لكن فيه المسؤل عن تنظيمه ....بس شكرا لأى رأى .....ونتمنى من أصحاب الرأى أن يقدموا لنا فكرا لا رأيا afro
الطير الحزين
عضومميز
عضومميز

مُساهمةموضوع: رد: فين الشخصيات   فين الشخصيات - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 26, 2010 6:15 am

السلام عليكم

يا أخ " ليدو " اولا اعذرنا لأننا خارج البلد ومش عارفين مين بيمتحن ومين لأ والكلام ده أنا قلته لمحمد كسبر قبل كده.

ثانيا أسمح لي أختلف معاك في كلامك اللي حقيقي مش قادر اوصفه . بمعني هل هو هجوم علي الآراء ولا دفاع عن المنتدي ولا سخرية من الآخرين ولا إيه بالظبط مش لاقي له معني بصراحه وخلينا نراجعه كده سوا

- وهتشوفوا مسابقات وشغل مش زى الكلام كلامنا يا أخي تميز كما تريد ولن يمنعك أحد ولكن لا تجرح ولا تسخر من الآخرين . حينما تكلمت انا عن الكلام كلامنا ذكرت منه مثالا جيدا والكل يعلم ان لي تحفظات كبيرة عليه لكن ان تجرح في المنتدي وفكره واصحابه غير موجودين فآسف هذا غير مقبول بالمرة ولا يستطيع تقبله أي عاقل أو صاحب فكر سليم .

- لازم بدل ما نقول أراء هدامه ....بدل مساهمه بالرأى ....ساهموا بمواضيع شايفين انها ما فيش فيها اسفاف هل تستطيع أخي أن تحدد ليا ما هي الآراء الهدامه التي قيلت ؟!. ولن تستطيع أخي أن تجبر أحدا علي نوعية المشاركة فمن أراد المشاركة بالرأي يجب احترام رغبته ومن أراد أن يشارك بموضوع فله ما أراد . ثم عن أي نوع من الإسفاف تتكلم ؟ هل تقصد إسفاف الكلمة ام إسفاف المضمون . فالمسابقات الموجوده هنا الحمد لله ليس بها اسفاف الكلمة لأن كل الأعضاء علي مستوي تعليمي واجتماعي محترم وان كان اسفاف المضمون هو أساسها وذلك لخلوها من أي فكر أو هدف حقيقي . فلابد من التوضيح أخي العزيز حتي لا يخطأ البعض تفسير الحديث .

- ونتمنى من أصحاب الرأى أن يقدموا لنا فكرا لا رأيا . مرة ثانية اقول لك لن تجبر احدا علي نوعية مشاركته وإلا اصبحت حجرا علي الفكر ولن يسمح لك أحدا أن تحجر علي فكره .

في النهاية يا أخي الكريم أرجوا ان تتقبل مروري وأن تتقبل رأي مرة أخري .

فين الشخصيات
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» ناشد الاعلامي محمود معروف المطرب المصري العالمي عمرو دياب المساهمة في حل ازمة نادي الزمالك المالية باعتباره من اشهر المشجعين للنادي الابيض داخل الوسط الفني. وعبر مقاله الاسبوعي بجريدة الجمهورية والذي يوجه من خلاله رسائل قصيرة «تلكس» الى الشخصيات الرياضية