الهياتم اليوم
النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب 13401721
الهياتم اليوم
النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب 13401721
الهياتم اليوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الهياتم اليوم

أهلا بك يا زائر فى الهياتم اليوم

الرئيسيةالرئيسية  الموقع الرسمىالموقع الرسمى  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
للإعلان على الصفحة الرئيسية للمنتدى راسلونا على Hayatemtoday@yahoo.com

أوالإتصال على الرقم 01283953876
                   01201616424
مع تحيات :إداره منتدى الهياتم اليوم
أهلا ومرحبا بكم فى منتدى الهياتم اليوم

النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب

الصقر الجارح
وليد القلعى
diaby_moot_dola
السفير
ناصر56
محمد بسيونى كسبر
reda852005
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
reda852005
عضو ماسى
عضو ماسى
reda852005

ذكر

القرد
المزاج : لا تاسفن على غدر الزمان فلطالما رقصت على جثث الاسود كلاب لا تحسبن برقصها بلغت مقاما تبقى الاسود اسود والكلاب كلاب

النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب Empty
مُساهمةموضوع: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 09, 2010 10:35 pm

انا فرحت كتيير لما شوفت يفط الاستاذ ابراهيم الفيشاوى بجد حاجه تفرح ان يكون لينا نائب مننا فى مجاس الشعب لاننا اتظلمنا كتير
وانا من وجهه نظرى احب اقول انى شايف يوم الانتخابات ومتصور اللى هايحصل
الهياتم كلها رجال ونساء اطفال وشباب متجهه الى مقر الانتخابات لترشيح الاستاذ ابراهيم لمجلس الشعب عن مقعد العمال
اتمنى من الله ان يتحقق الحلم
حتى نعيد لقريتنا بعضا من حقوقها المسلوبه
http://[URL="http://www.alhnuf.com/up/"][img]h
محمد بسيونى كسبر
The General Manager
The General Manager
محمد بسيونى كسبر

ذكر

القط
المزاج : زملكاوى جداااااااااا

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 10, 2010 1:22 am

كلنا مع الاستاذ ابراهيم ابن بلدنا
https://hayatemtoday.7olm.org
reda852005
عضو ماسى
عضو ماسى
reda852005

ذكر

القرد
المزاج : لا تاسفن على غدر الزمان فلطالما رقصت على جثث الاسود كلاب لا تحسبن برقصها بلغت مقاما تبقى الاسود اسود والكلاب كلاب

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 10, 2010 2:43 am

هى دى روح الانتماء
حمدالله على السلامه
جبتلنا معاك هديه العيد
ناصر56
مشرف سابق
مشرف سابق
ناصر56

ذكر

الثور
المزاج : رايق جدا

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 10, 2010 5:18 pm

يا جماعه احسن واحد يمثل بلدنا هو الاستاذ ابراهيم الفشاوى
وانا بايده بعقلى وبشخصى
السفير
المراقب العام
المراقب العام
السفير

ذكر

المزاج : اهلاوى للابد(( الاهلى فى دمى ))

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 11, 2010 10:47 am

اكيد كلنا مع الاستاذ ابراهيم حتى لو مش بالمشاركة الفعلية معة بقلوبنا ولو انا موجود فى البلد هجى انتخب بس هى هتكون امتة بالظبط
واتمنى الخير ان شاء الله
diaby_moot_dola
اعضاء اساسيه
اعضاء اساسيه

ذكر

النمر
المزاج : هفضل زملكاوي طول عمري مهما حصل قدري

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 11, 2010 2:13 pm

ياريت يا جماعة منقعدش كل واحد يقول احنا مع كذا او مع كذا غير لما نعرفه اصلا انا والا لسة مش مع حد او تقدروا تقولوا هبقي مع اللي هيخدم اهل القرية احسن فياريت لو لية برنامج او حاجة زي كده يقولة انا عن نفسي مش هرشح حد لمجرد انة ابن بلدنا معلش انا عارف ان الكلام صعب كفاية اوي انضحك علينا في واحد اظن كلامي واحد مش هنقضيها وعووووود وخلاص لو لية برنامج او حاجة عاوز يحققها يقول عليها وطبيعي كل ابناء البلد انا اولهم معاه بس للاسف انا معرفوش شخصيا علشان اقدر احكم علية فياريت لو ادارة المنتدي تعرفة ياريت تعمل معاه لقاء علشان نعرفة لاني ولاخرة مرة مش هنتخب واحد معرفوش لمجرد انة من البلد معلش علي الصراحة مش هفضل زي النعامة
وليد القلعى
رئيس لجنة التسويق
رئيس لجنة التسويق
وليد القلعى

ذكر

القط
المزاج : تمام الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 11, 2010 4:57 pm

تسلم ياعادل والله ونعم الكلام فعلا الناس بتساند مسانده عمياء لازم فعلا نشوف مصلحة البلد فين وكلنا نجرى وراها
diaby_moot_dola
اعضاء اساسيه
اعضاء اساسيه

ذكر

النمر

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 11, 2010 8:33 pm

el wa7d zh2 ya waled mn el w3oooood
محمد بسيونى كسبر
The General Manager
The General Manager
محمد بسيونى كسبر

ذكر

القط
المزاج : زملكاوى جداااااااااا

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 11, 2010 9:31 pm

ان شاء الله فيه لقاء مع الاستاذ ابراهيم قريبا
https://hayatemtoday.7olm.org
السفير
المراقب العام
المراقب العام
السفير

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 11, 2010 10:26 pm

المنتدى بيطرح الموضوع واحنا مع ابن البلد بدل الغريب اكيد ومع ذالك لازم الناس تعرفة والمنتدى هو اللى فاتح الموضوع دة واكيد هيكون فى لقاء وينزل على المنتدى ويكون فى حملة ويعرف الناس باللى هيتعمل هتقولو اللى قبلة قال كدا ومعملش بس لما يكون الشخص قدامك غير لما يكون بعيد عنك
reda852005
عضو ماسى
عضو ماسى
reda852005

ذكر

القرد

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 11, 2010 11:43 pm

اولا احب اشكركم على التفاعل
ثانيا احب ان انوه على ان الاستاذ ابراهيم هو شخصيه لها احترامها من كل رجال القريه وشبابها ومن لا يعرفه فعليه ان يسعى للسؤال عنه لانه نفسه لم يسعى الى الترشيح بل طلبه اهل القريه لذلك
اذا هولم يطلبها بل طلبت له والرسول يقول منطلب الى شىء اعين عليه ون طلب شىئا وكل اليه
واحب ان ارد على الاستاذ عادل على انه بيقول انه مش هايدى صوته الا لما يعرف البرنامج الانتخابى الاول انت معاك حق لازم تعرف انت هاتنتخب مين
بس ممكن اسالك انت كام مره سمعت وعود وزى ما ابتقول زهقت منها طيب ممكن تتوعد بكل اللى انت عاوزه من واحد مش من بلدك زى ما حصل مع ناس كتيير وفى الاخر متلاقيش ولا تشوف حتى وشه
طيب تعمل ايه دلوقتى مش هاتدى صوتك لحد تبقى سلبى
طيب انتى هاتقول ابقى سلبى احسن ما ادى صوتى لواحد وبعدين يطلع بتاع وعوود كدابه
طيب هاقوللك ماتحاول تتدور انت على الحقيقه بدل ما تستناها تيجى لحد عندك وبعدين فى النهايه لازم يكون فيه فائز فايهم تختار ليكون هذا الشخص
نصيحتى لك من اخ لاخيه حاول ان تتعرف انت بنفسك على الاستاذ ابراهيم ولا تنظر منه ان يعرفك على نفسه او على جدوله
لاننى متاكد انك ستبحث عن الحقيقه وعن مدى ملائمته لما هو مرشح له وان شاء الله ستوفق الى الحقيقه
وارجوا ان لا تحمل كلماتى اليك اى معنى سوى المشاركه فى حوار يهدف الى مصلحه قريتنا كما تعودت منك فى المشاركات الاخرى
diaby_moot_dola
اعضاء اساسيه
اعضاء اساسيه

ذكر

النمر

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 12, 2010 2:29 pm

يا استاذ رضا والله انا متفهم كلامك جدا وكل حاجة انت قولتها صح وبجد كلامك مقنع جدا بس انا علي فكرة مش مهاجم او ضد فكرة الاستاذ ابراهيم بالعكس والله دا حاجة طبيعية ان يكون لية الاولوية عن اي حد تاني برة البلد حتي لو مش هيعمل حاجة كفاية ان اسم الهياتم يكون معروف بس بس والله انا بدور علي حاجة تانية معاك انا ممكن اوافق بس معلش الناس في المدن بيعملوا شغل تاني وكل واحد بيكون لية برنامج خاص بية يقول ارائه ويقول افكارة وبصراحة انا مش معاك انك تقولي انا اللي ادور علية بالعكس هو لما يكون لية برنامج هيقدر يوصل لكل الناس حتي الناس البسيطة اللي مش بتعرف تقرا وتكتب وهما عدد مش شوية عارف يا استاذ رضا المرشحين برة بيعملوا البرنامج بتاعهم علي اليو تيوب علشان الكل يشوف لية منعملش كده والخير اللي ممكن نقدمة للاستاذ ابراهيم اننا نساعده انه يوصل للناس او اكبر عدد منهم في نقطة كمان انا رافض فكرة اني ارشح واحد لمجرد انة من البلد بس علشان بجد احنا شوفنا مهازل كتير بسبب الموضوع ده كفاية مرشح التوك توك ياريت يا جماعة تتفهموا كلامي احنا بجد محتاجين حد يساعدنا للصح وللخير ولو ربنا كاتب لينا خير مع الاستاذ ابراهيم ربنا يوفقة
reda852005
عضو ماسى
عضو ماسى
reda852005

ذكر

القرد

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 12, 2010 5:13 pm

انا فى البدايه والنهايه بحترم ردودك وده بيجبرنى على انى اوضح ليك كلامى
نقطه انك بتقول ان المرشحين بيكون ليهم برنامج انتخابى وده انا مش عارف اذا كانت تحسب ليهم ام عليهم بس هاسالك انت كام مره شوفت برنامج انتخابى بيتنفذ
اكيد انت عارف ان اى برنامج لاى مرشح هو مجرد جسر ليصل عن طريقه الى الكرسى وبعدها ينسى ويتناسى وعوده ولا يتبقى له الامصلحته الشخصيه
وانا اؤيدك فى ان من حقنا ان نعرف ما ينوى عليه كل مرشح ولكن ان كانت كلمه ساسعى الى كل مافيه خير للجميع هى برنامجه هل سترضى ساعتها
انا عندما طلبت منك ان تبحث انت عن الشخص الذى تنتخبه كان ردا على رايك بانك لن تكون مثل النعامه
اذا ماهو المانع لديك فى ان تكون القاضى فى امر يخصك
ان مجرد اهتمامك بالموضوع هو تعبير صريح منك على انك تبحث فعلا عن المناسب
ولا يستطيع احد ان يفرض عليك قراره ولا ان يمسك بيدك ليحول تصويتك الى شخص اخر
اذا لابد ان تكون انت اولا على اقتناع بما سوف تفعله
وهذا لن ياتى اليك وحده دون تعب منك
لذا قلت بانك من يجب عليه البحث عن المناسب
لاننا من سينتفع به ان كان صادق وايضا نحن من سيحمل اضراره ان كان كاذبا
وبعدين ياعم احنا زى ما قلت معظمنا اميين ليس لهم علاقه بالانترنت يبقى ليه نبص للى بيعملوا اعلاناتهم على اليو تيوب والفيس بوك وكده
الكلام ده لفئه معينه واعتقد انها تمتلك من الثقافه ما يؤهلها لنشر الحقائق
فيلريت يكون وصلك قصدى وعرفت انا عاوز اقول ايه
diaby_moot_dola
اعضاء اساسيه
اعضاء اساسيه

ذكر

النمر

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 12, 2010 5:46 pm

طبعا يا استاذ رضا انا فاهم قصد حضرتك بس علشان تكون اولي امر لازم توصل لكل الفئات وبعدين حضرتك ناسي ان الاستاذ ابراهيم لية منافسين عمالقة جدا فلازم يوصل لاكبر عدد من الناس وانا مصدي والله علي حد انه امي ولا حاجة انا بس قصدي ان نسبتهم مش شوية يعني لازم الحقيقة توصلهم وكمان عدد متصفحي النت في البلد كبير جدا فلازم يعرفوا الاستاذ ابراهيم كويس علشان زي مقولت لحضرتك يقدروا يساعدوة انه يوصل للناس كلها حتي اللي خارج البلد وبكده نقدر نحصر عدد كبير من الناس علشان تؤيدة وبالنسبة للبرنامج اللي في الغالب مش بيتنفذ بس هو شر لابد منة يعني لازم يكون موجود امال هنحاسبة ازاي
reda852005
عضو ماسى
عضو ماسى
reda852005

ذكر

القرد

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 12, 2010 8:14 pm

خلاص يا بطل ورينا همتك وساعد ابن بلدك علشان يفوز على العمالقه وقولنا ايه افكارك للدعايه الانتخابيه
السفير
المراقب العام
المراقب العام
السفير

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 12, 2010 8:36 pm

حوار جميل بينك يا ابو هدير وبين الاستاذ عادل وهمتكم انتو الاثنين لابد من اكبر حملة انتخابية فى وسط الناس العتولة دول وربنا يوفق ما فى الخير ان شاء الله
diaby_moot_dola
اعضاء اساسيه
اعضاء اساسيه

ذكر

النمر

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 12, 2010 10:14 pm

اولا اعرف البرنامج لاييا استاذ رضا معلش لسة علي مبدئي ومش هساعد غير اللي هيفدنا ان شاء الله لما ينجح واكيد كلنا معاه
وليد القلعى
رئيس لجنة التسويق
رئيس لجنة التسويق
وليد القلعى

ذكر

القط

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 13, 2010 8:42 pm

تمام يادولا وأنا معاك والبرنامج هتعرفه بمفاجأه مدويه قريب ان شاء الله
السفير
المراقب العام
المراقب العام
السفير

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 13, 2010 9:29 pm

تمام يا استاذ وليد ونتمنى برنامج يعرف من هو المرشح ولكى يعرف جميع الاعضاء وطبعا الاعضاء ليها دور فى نشرة ان شاء الله
diaby_moot_dola
اعضاء اساسيه
اعضاء اساسيه

ذكر

النمر

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 13, 2010 10:53 pm

معاك يا وليد وفي انتظار المفاجئة
الصقر الجارح
عضومميز
عضومميز
الصقر الجارح

ذكر

الخنزير

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 7:24 pm

وانا ذيك يا بابشمهندس
وليد القلعى
رئيس لجنة التسويق
رئيس لجنة التسويق
وليد القلعى

ذكر

القط

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 16, 2010 9:15 pm

تمام [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
تيجر
عضو ماسى
عضو ماسى
تيجر

ذكر

المزاج : طاعة الله

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 18, 2010 6:33 pm

يارب ينجح هو احنا نكره
وليد القلعى
رئيس لجنة التسويق
رئيس لجنة التسويق
وليد القلعى

ذكر

القط

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 20, 2010 5:00 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ان شاء الله
ناصر56
مشرف سابق
مشرف سابق
ناصر56

ذكر

الثور
المزاج : رايق جدا

مُساهمةموضوع: رد: النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب   النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب I_icon_minitimeالإثنين سبتمبر 20, 2010 2:09 pm

طبعا انشاء الله النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب 840971

النتيجه النهائيه لانتخابات مجلس الشعب
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» عبدالرحمن عليان ....مرشحكم لعضويه مجلس الشعب
» مجلس الشعب
» [b]مجلس الشعب والمحليات[/b]
» حصريا...أ.إبراهيم الفيشاوى يعلن رسميا عدم ترشحه فى انتخابات مجلس الشعب القادمه
» مواصفات من يتقدم لعضوية مجلس الشعب