الهياتم اليوم
جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم 13401721
الهياتم اليوم
جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم 13401721
الهياتم اليوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الهياتم اليوم

أهلا بك يا زائر فى الهياتم اليوم

الرئيسيةالرئيسية  الموقع الرسمىالموقع الرسمى  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
للإعلان على الصفحة الرئيسية للمنتدى راسلونا على Hayatemtoday@yahoo.com

أوالإتصال على الرقم 01283953876
                   01201616424
مع تحيات :إداره منتدى الهياتم اليوم
أهلا ومرحبا بكم فى منتدى الهياتم اليوم

جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
yasser
عضو جديد
عضو جديد

جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم Empty
مُساهمةموضوع: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 17, 2010 11:04 pm

لما يكون المرشح من صفط تراب يبقي اكيد صفط والهياتم اللي يعتبروا القوه الضاربه ف الدايره هيقفو معاه لغايه مايوصل للكرسي عشان يبقي من الهياتم مرشح الشوري ومن صفط تراب مرشح الشعب ونعرف ناخد حقوقنا ونخلي صفط والهياتم من احسن البلاد من حيث الخدمات اللي تطول البلدين وتخدم الاهالي المحرومين
ياريت نقف واقفه جامده مع مرشح الحزب الوطني رمز غصن الزيتون ابنكم ابن صفط تراب المهندس جلال صقراللي مستني اهله واخواته من شباب وشيوخ بلده التاني الهياتم

يله ياشباب يله يا شباب
السفير
المراقب العام
المراقب العام
السفير

ذكر

المزاج : اهلاوى للابد(( الاهلى فى دمى ))

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 18, 2010 12:37 am

ممكن تعرفنا عليك
انت مين
ومن فين
وكام عمرك
reda852005
عضو ماسى
عضو ماسى
reda852005

ذكر

القرد
المزاج : لا تاسفن على غدر الزمان فلطالما رقصت على جثث الاسود كلاب لا تحسبن برقصها بلغت مقاما تبقى الاسود اسود والكلاب كلاب

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 18, 2010 1:32 am

بص يا اخ ياسر انا اعرف المهندس جلال صقر من زمان من ايام مصنع الورق اللى كان فى صفط وبعد ما اتنقل بشغله للمحله للاسف لم يعديهتم ببلده او يلقى لها بالا فى معظم الاوقات ولقد تشاورت مع بعض الاصدقاء من قريه صفط تراب عن رايهم فى تاييد المهندس جلال صقر بس فى الحقبقه لقيت الردود غير مشجعه لاى حد انه يعطيه صوته وطبعا وشهاده لله البشمهندس جلال صقر اخلاق وادب واحترام ولا يختلف عليه اثنين فى صفط او فى الهياتم
ولكن عدم اهتمامه ببلدته يعطينا انطباعا سلبيا عن مدى نا يمكن ان نحلم به معه
وفى النهايه هذا ليس رايا منى ولكنه فضفضه فقط ليس ال لان الراى فى النهايه للاغلبيه من الناس
http://[URL="http://www.alhnuf.com/up/"][img]h
reda852005
عضو ماسى
عضو ماسى
reda852005

ذكر

القرد
المزاج : لا تاسفن على غدر الزمان فلطالما رقصت على جثث الاسود كلاب لا تحسبن برقصها بلغت مقاما تبقى الاسود اسود والكلاب كلاب

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 18, 2010 1:37 am

بص يا اخ ياسر انا اعرف المهندس جلال صقر من زمان من ايام مصنع الورق اللى كان فى صفط وبعد ما اتنقل بشغله للمحله للاسف لم يعديهتم ببلده او يلقى لها بالا فى معظم الاوقات ولقد تشاورت مع بعض الاصدقاء من قريه صفط تراب عن رايهم فى تاييد المهندس جلال صقر بس فى الحقبقه لقيت الردود غير مشجعه لاى حد انه يعطيه صوته وطبعا وشهاده لله البشمهندس جلال صقر اخلاق وادب واحترام ولا يختلف عليه اثنين فى صفط او فى الهياتم
ولكن عدم اهتمامه ببلدته يعطينا انطباعا سلبيا عن مدى نا يمكن ان نحلم به معه
وفى النهايه هذا ليس رايا منى ولكنه فضفضه فقط ليس ال لان الراى فى النهايه للاغلبيه من الناس
yasser
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 18, 2010 4:04 pm

السلام عليكم اسمي ياسر المكاوي من صفط تراب مهندس مدني عمري34 عام
اتشرف بالتواصل مع اهلي من الهياتم خصوصا ان انا ليا اقرباء كتيررر ف الهياتم
المهم يا اخوان ايه الخدمات المطلوبه من جلال صقرقبل مايكون عضو مجلس شعب وانتم اكيد عارفين الشباب ف بلدنا وبلدكم عاوز ايه طبعا عاوز
يشتغل اويسافر بره طب ازاي جلال صقرهيعمل ده وهو مافيش ف ايده سلطه
واحنا جربنا غيره من المرشحين .اعتقد احنا لو فكرنا شويه هنلاقي ان جلال صقر شخص مناسب ممكن نتواصل معاه احنا كشباب ونوصله افكارنا اللي تساعدنا بس دا طبعا لان الوقت قصير قبل الانتخابات .انا لما قصدت اخاطب المنتدي المحترم لاني عارف ان شباب الهياتم شباب محترم وبيفكر صح ولو وقف مع اخوانهم ف صفط هتفرق كتتييرقووي .وفرصه كويسه اني اتعرف عليكم.
yasser
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 18, 2010 4:09 pm

بالمناسبه يا اخ وائل انت بتشتغل ف الكويت ؟لاني انا كمان بشتغل ف الكويت ياريت نتعرف وتبقي فرصه سعيده.
السفير
المراقب العام
المراقب العام
السفير

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 18, 2010 9:28 pm

يشرفنى جدا استاذ ياسر ودة رقمى 99766807

بس مش مسئلة السفر استاذ ياسر فى حاجات اهم من السفر لاهلى القرية فى البلد وطبعا الشباب هنا احسن منى فيها وهما اللى شيفين البلد محتاجة اية اكتر منى لان مسافر بقالى فترة ومعرفش

وهما ان شاء الله يشوفو او يفكرو فى الموضوع وكل واحد لية طريقة فى التفكير
محمد بسيونى كسبر
The General Manager
The General Manager
محمد بسيونى كسبر

ذكر

القط
المزاج : زملكاوى جداااااااااا

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 18, 2010 9:33 pm

انا بارحب بالاخ العزيز ياسر فى منتدى بلده لان الهياتم وصفط بلد واحده
وبالنسبه للمهندس جلال صقر
فانا شرفت بزيارته فى بيته بقريه صفط تراب
وتحدثنا كثيرا بخصوص الانتخابات
وهو راجل محترم جدا وشخصيه خدومه جدا
وانا كنصيحه ابن لابيه اقول له لابد من الاهتمام اكتر بقريه الهياتم فى الدعاوى الانتخابيه
لان بصراحه فيه تقصير كبير جدا منه تجاه الهياتم
وقريه صفط لاتنجح عضو لوحدها
خصوصا دخول مرشح اخر من قريه صفط قد فرق اصوات قريه صفط
https://hayatemtoday.7olm.org
السفير
المراقب العام
المراقب العام
السفير

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 18, 2010 9:37 pm

عموما يا هندسة انا بعت رقمى للاستاذ ياسر واغكيد هو نزل الموضوع يبقا لية تواصل معة ويعرفة كويس وبيكلمة

وحاول اتكلم مع الاستاذ ياسر بس المهم ان انتو تشوفو المطلوب او اللى المفروض يحصل اية ولو كدا اقول للاستاذ ياسر او انتو تروحو للاستاذ جلال صقر علطول هناك وتعملو جدول او نموذج باللى البلد محتاجة
yasser
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 12:20 am

واللهي فعلا انا مبسوط اني بتعرف علي شباب زي الفل ربنا يوفقنا كلنا لان بلادنا مش هتبقي كويسه الا بينا .وان شاء الله انا هاتواصل معاك يا استاذ وائل.واما بخصوص المهندس جلال صقريا مهندس محمد او محمود مش متاكد فصفط مش متفرق اصواتها ولا حاجه ان شاءالله صفط مجمعه علي المهندس جلالوالاهم مين اللي العضو اللي لو نجح يقدر يساعدنا ويساعد بلادنا مش عضو ينسانا لان الدوله مش هتسال فيه لانه باختصار مستقل اوحزب معارض.المهم يا باشمهندس احنا عاوزين مين.وطبعا كويس جدا انك قعدت مع المهندس جلال ودا اهم من الدعايه بس لو دا مهم لازم نوصله المعلومه دي عشان يهتم بيها وان شاء الله ربنا يولي الاصلح.
محمد بسيونى كسبر
The General Manager
The General Manager
محمد بسيونى كسبر

ذكر

القط
المزاج : زملكاوى جداااااااااا

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 12:29 am

انا قلتهاله بصراحه
وهو وعدنى انه هايكثف حملاته فى الهياتم
بس للاسف لغايه دلوقتى الهياتم مهمشه
https://hayatemtoday.7olm.org
yasser
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 12:36 am

انا برضه هحاول اكلمه ف الموضوع دا .المهم حضرتك ايه قناعتك بيه يا هندسه؟ولو فيه حاجه تانيه احاول اقوله عليها.بس هو عاوز وقفتكم معاه يا باشمهندس.لان زي ماانت قولت صفط لوحدها ماتنجحش مرشح .
السفير
المراقب العام
المراقب العام
السفير

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 11:23 am

بس سا هندسة انتا تشوف حد معاك وتشوف انتو محتاجين اية وعاوزين اية وتقولو طلبتكم وشوف اذا كان يحقق حاجة او لاء

واكيد هو مش هيتاخر بس اعمل اللى عليك وربنا يسهل
reda852005
عضو ماسى
عضو ماسى
reda852005

ذكر

القرد

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 7:43 pm

بالفغل حضر المهندس جلال صقر اليوم الجمعه الموافق19/11/2010 الى الهياتم وسار فى موكب احتشد له تقريبا كل اتباع الحزب الوطنى ومن خلفهم العديد من شباب ورجال القريه
وذلك المشهد جعلنى اتسائل فى حيره من امرى اذا كان كل هذا الحب الظاهر على اهل القريه حقيقيا فلماذا دوما نوجه الاتهامات الى الحزب الوطنى بانه حزب مستبد برايه يحب ان يتملك كل شبر فى مصر دون ان ينظر الى سلبياته التى ملات الانوف رائحتها
انا حتى لا اتعرض للهجوم من اى شخص لا انتقد اشخاصا ولكنى انتقد سياسه حزب
ولكنى ايضا اعلم تمام العلم ان معظم شباب ورجال القريه يحبون المجاملات وان يكونا دائما مع الشخص الرابح بغض النظر عن ان كان هو من سيخدمهم ام لا
هذا ما شاهدته اليوم وهذا ما اردت ان اعلق عليه لاننى والحق يقال قد ساءنى ما شاهدت اليوم اناس يسلمون على المهندس ثم عندما ينصرف يتفرغون لسرد عيوبه
فهل هذه هى اخلاقنا ام اننا بالفعل قد اصبحنا كلنا كذلك
هل اصبحنا جبناء لا نقدر على ان نتكلم بما نريده فى العلن
لله الامر من قبل ومن بعد وحسبى الله ونعم الوكيل
yasser
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 9:41 pm

اخي العزيز مافيش حد ف الدنيا ماعندوش عيوب المهم احنا عاوزين مين واذا كان الشخص دا ف حاله نجاحه يقدر يوصل ويحل مشاكلنا ولا لا.ونقدر نوصله مشاكلنا ولا مش هنشوفه زي ناس تانيه كتييير.والراجل دا علي فكره محترم جدا وخدوم ونتوسم فيه خير ان شاء الله.وعلي فكره يااخ رضا احنا كمصريين ماعندناش احزاب ومعظم انتمائتنا لاشخاص موش لاحزاب وبعدين ايه اللي حصل من مرشحي الاحزاب الاخري.ولازم نراهن علي وجوه جديده لعل وعسي ان يجي اللي يغير فكرتنا عن الحزب الوطني زي الاستاذ محمد مرعي كانت خدماته وهو بره الحزب اكتترر من خدماته وهو جوه الحزب ودا دليل علي اللي قولته ان الموضوع موضوع شخص مش حزب .وربنا يولي الاصلح .
reda852005
عضو ماسى
عضو ماسى
reda852005

ذكر

القرد

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 9:53 pm

yasser كتب:
اخي العزيز مافيش حد ف الدنيا ماعندوش عيوب المهم احنا عاوزين مين واذا كان الشخص دا ف حاله نجاحه يقدر يوصل ويحل مشاكلنا ولا لا.ونقدر نوصله مشاكلنا ولا مش هنشوفه زي ناس تانيه كتييير.والراجل دا علي فكره محترم جدا وخدوم ونتوسم فيه خير ان شاء الله.وعلي فكره يااخ رضا احنا كمصريين ماعندناش احزاب ومعظم انتمائتنا لاشخاص موش لاحزاب وبعدين ايه اللي حصل من مرشحي الاحزاب الاخري.ولازم نراهن علي وجوه جديده لعل وعسي ان يجي اللي يغير فكرتنا عن الحزب الوطني زي الاستاذ محمد مرعي كانت خدماته وهو بره الحزب اكتترر من خدماته وهو جوه الحزب ودا دليل علي اللي قولته ان الموضوع موضوع شخص مش حزب .وربنا يولي الاصلح .
للاسف يا اخ ياسر انت فهمتنى غلط وانا كنت عارف ان اللى يهمه الموضوع مش هيكمل القراءه للاخر
انا زى ما قولت انا لا اعترض على ترشيح البشمهندس جلال ولا اشكك فى اخلاقه او نزاهته بالعكس اعلم تمام العلم انه من الشخصيات المحترمه التى انجبتها صفط تراب
ولكن لو دققت فى كلماتى ستجد اننى اعيب سلوكا على اهل قريتى وهو بلا شك سلوك منبوذ الا وهو الرياء والنفاق الذى يصدر من اشخاص معينه
ثم اننى اقول بان البلد بها احزاب كثيره محترمه ولكن الحزب الوطنى يفرض هيمنته فيقلم لها اظافرها قبل ان تبدا بالنمو
لذلك قولها مره اخرى انا لا اعترض على اشخاص ولكنى اعترض على حزب
لان ولاء هؤلاء الاشخاص فى النهايه سيكون لرغبه الحزب
وهذا مالا نتمناه ابدا
yasser
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 19, 2010 10:31 pm

الاول انت ف كليه ايه وربنا يوفقك ف مذاكرتك.ثانيا فهمت قصدك وربنا يولي الاصلح.بس احب اقولك ان احناباصواتنا اللي بنختار المرشح لا الحزب الوطني ولا غيره.وياريت اهل الهياتم المحترمين يساعدوا ابنهم ابن صفط تراب اللي بنامل فيه الخير لبلدنا وبلدكم عشان نقدر نساعد بعضنا ونساعد انفسنا.وشكرررراا لاهل الهياتم علي الوقفه والاستقبال المحترم لابنهم المهندس جلال صقر ومستنين وقفتكممعانا يوم 28الشهر دا .
ميسى
عضو نشيط
عضو نشيط

ذكر

القط

مُساهمةموضوع: رد: جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم   جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 26, 2010 3:51 am

السلام عليكم نتمنى الوقوف بجانب المهندس جلال صقر لان الناس التى كانت فى مسيرة الهياتم من اهل صفط جائو من اجل صفط وتقدير لهذا الشخص الذى يرون فية امالا كبيرة وكل صفط اتت الى الهياتم بلبلدى عشمانين فى اقاربنا واصدقائنا فى الهياتم لان هذة البلد لها معزة خاصة جدا عندنا بلدنا بردو يا جدعان واللة ولا اية يا هندسة والدكتور محمد عبد النور حبيب قلبى وحشنى انت والباش مهندس محمد واللة ياريت تشرفونا وان شاء اللة صفط كلها اتية الى الهياتم لحضور المؤتمر الختامى الجزبى ياريت نتقابل هناك ولكم كامل الاحترا احببنا فى قريتنا قرية الهياتم
https://www.facebook.com/editalbum.php?aid=28502&add=1&id

جلال صقر ابن صفط تراب والهياتم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كابتن نادر العشرى بن صفط تراب والهياتم
»  مخلفات مصانع الشناوى للورق بقريه صفط تراب تهدد الحياه الزراعيه بها
» المهندس جلال صقر
» المهندس جلال الدين السد صقر
» اسأل المهندس جلال الدين السيد صقر